Dit ben ik

Mijn naam is Ilse Masseling, ben 19 jaar en woon in Broekhuizen. Dit is een heel klein dorpje aan de maas in Noord-Limburg tussen Venlo en Venray. Nadat ik mijn MBO niveau 4 opleiding Interieuradviseur op het ROC in Eindhoven had afgerond vond ik het heel moeilijk wat ik wilde gaan doen. Vanaf jongs af aan heb ik gezegd, ‘Ik word Interieurarchitect’. Om dit te kunnen worden is er wettelijk veel aangescherpt en kun je pas als je een Master Interieurarchtectuur hebt afgerond je Interieurarchitect noemen. Om een Master te halen moet ik eerst een Bachelor opleiding afronden. Dus mijn vraag in juni 2012 was: Wat wil ik de komende vier jaar gaan doen? De komende vier jaar wil ik creatief bezig zijn, ontdekken hoe de wereld in elkaar zit en er achter komen hoe wij als mensen omgaan met alles wat er in het leven gebeurd. Na veel open dagen bezoeken kwam ik terecht bij Fontys Hogescholen in Tilburg: International Lifestyle Studies! ILS wat bij me past: ILSE

Ilse

Geef een reactie

